Závistivá kráva?

photo 2

K dnešnímu tématu mě inspirovalo nově otevřené bistro v Holešovicích. Přenádherný interiér dotažený do posledního detailu včetně vypínačů na záchodě a letáčků na barovém pultu. Bíle vymalovaná cihlová stěna, mozaiková dlažba, lustry z Lasvitu a dál jen samá pozitiva a jedna velká sociální nejistota – obsluha. Objednali jsme si kávu, víno, hotovou domácí bezlepkovou müsli tyčinku a posadili se na zahrádku do vnitrobloku. Po půl hodině u prázdného stolu jsem se zašla zeptat na odhadovaný čas dodání. Pan majitel byl zaneprázdněn rovnáním čehosi pod pultem a slečna servírka aranžovala květinu, ale do tří minut to prý bude. A stalo se, bohužel přinesli jen nápoje a to na dvakrát a na tyčinku zapomněli úplně. Byli  jsme jediní hosté a objednávka nebyla nijak komplikovaná. Tak pěkné místo a tak zoufalý servis. Proč? Otevřít si bistro znamená zařadit se do kategorie služeb v pohostinství a ne do kategorie butique či designový showroom. Jsem velká fanynka interiérového designu  a fandím bistrům, kavárnám a podobných projektům, kde se hraje na estetický dojem už v první řadě, ale nejen na něj. Podle slov majitele se v Phil’s Twenty 7 servírují jen čerstvé pokrmy, a tak příprava zabere čas, protože netahají z lednice talíře do mikrovlny. Super, tak to má být a ráda si počkám, ale proč čekat třicet minut na šálek kávy a sklenici vína? Nehledě na to, že se nás ani po další půl hodině nikdo nepřišel zeptat, jestli něco nepotřebujeme, a tak jsem kamarádovi pro druhou skleničku vína došla sama. Mrzí mě to, protože v Holešovicích je nouze o podobná místa a včera večer, když jsme tohle bistro objevili, jsem byla nadšená. Proto jsem se tam hned ráno vrátila a přivedla kamaráda. Pije už od rána, protože je v tréninku na dovolenou, jinak je to zodpovědný otec a podnikatel bez závislosti na alkoholu.

photo 2

Snažila jsem se držet a moc neprudit, protože byl krásný slunný den a otevřeli teprve před třemi týdny. Chce to čas, jako všechno, co je nové, a tak jsem jen poznamenala, že je to škoda, že to moc nefunguje a dozvěděla se, že pan majitel má prý plno starostí, a tak se omlouvají. Hmmm. Jsem náročná a očekávám od lidí, že když něco rozjedou, dají tomu maximum, protože dělat věci na půl je škoda.

Je to konstruktivní kritika nebo jsem jen závistivá kráva?

Každopádně doporučuju navštívit, protože i částečně negativní hodnocení, je dobrá reklama:)

photo 3

Phil’s Twenty 7

Přístavní 27, Praha 7

Author: Princka*Ta

Princka. Romantická realistka.

8 thoughts on “Závistivá kráva?”

  1. Dobrý den, pamatuju si Vás, přišla jste včera a už od dveří si zběsile fotila interiér, aniž byste se obtěžovala zeptat, zda je to ok, ale nevadí Jak píšete, sedli jste si na zadní zahrádku v 10 ráno s tím, že si dáte vínko, kafíčko, zkrátka pohodička…. z toho důvodu jsem ihned nešel ke kávovaru a nezačal připravovat Vámi objednanou kávu, protože jsem potřeboval něco vyřešit s kolegyní. Kávu jste dostala se zpožděním 10-15 minut, nikoliv půl hodiny, jak uvádíte. Nicméně Vaše kritika nás inspirovala k tomu být lepší a za to děkujeme. Od úterý budeme mít venku předzahrádku o kapacitě 16 lidí, tudíž budeme na své milé zákazníky pěkně vidět a už nám neuteče žádná objednaná káva:) Zadní zahrádka pak bude bez obsluhy, na což bude upozorňovat nápis. Přeju hezký den, Filip, Twenty7

  2. Filipe sorry, ale tohle je proste blbej servis. To neomluvite zadnou “pohodickou”. Ja bych dal prednost zakaznikovi, navic kdyz jste primo majitel a otevrel jste prave ted. Ja bych se sebral a sel pryc. Je to skoda, je to hloupej pristup. A jeste nekomu vycitat, ze si Vas interier foti bez optani ? Ach jo…
    Skoda !

  3. cim vic o tom premyslim, tam me to prijde fakt naprosto absurdni reakce : zakaznik prisel v 10 rano a objednal si kafe a vino, takze evidentne “pohodicka”, nemusim spechat a kaslu na nej :)))) Wow.. to je uzasna logika !

  4. Momentalne delam servirku v luxusni restauraci v prazdninovem rezortu. Zakaznik 30 vterin po usazeni dostane bez optani lahev vychlazene vody a do minuty menu. Do 2 minut po objednani dostane napoje a pak muze v klidu a pohodicce cekat na objednane jidlo. Kdyz prijde bez rezervace ve spicce, dostane na vyber – bud ze bude 20 minut cekat nez si bude moct objednat – takze vi dopredu, co ho ceka, nebo muze proste odejit, pokud mu to nevyhovuje. Pote, co mu naserviruju jidlo, se ho do 2 minut jdu zeptat, jestli je vsechno v poradku. To je prvotridni servis. Nechat zakaznika cekat 20 minut na objednanou kavu a sklenici vina je ignorance. Majitel nema mit nic dulezitejsiho na praci nez obslouzit sve zakazniky, ti mu prece cely ten byznyz tahnou.

  5. Děkuju za komentáře. Česká republika je proslulá svým špatným servisem a naše generace je ta, která má šanci tenhle stín minulosti setřít a ukázat, že umíme spojit krásné, milé a chutné do jednoho zážitku.

  6. Nevím no… ale když už jdu recenzovat nějakou restauraci, je podle mě dobré objednat si jídlo, nebo alespoň předkrm, aby bylo tedy co hodnotit kromě obsluhy a interiéru. Tak bych to udělala já.Ono je těžké podle 1 zkušenosti hodnotit a posuzovat kvalitu bistra..Do Twenty7 chodím každý den a pozoruju to tam, a obsluha šlape slušně, na jídlo nikdo dlouho nečeká, i když je tam zrovna přes obědy plno…Ta zadní zahrádka byla blbá, taky už ji zavřeli. Když se podíváte na hodnocení Twenty7na Foursquare, uvidíte co koment, to chválení obsluhy, kterou skutečně zajímá, jestli jídlo zákazníkovi chutnalo atd. Osobně než super rychlost donesené kávy (pokud navíc nespěchám) oceňuju právě osobní, milý přístup majitele a hlavně výborné jídlo, které v Holešovicích chybělo.

  7. To je dobře, že se Vám tam líbí a chutná. Nešla jsem psát recenzi na restauraci, ale naservis, který ten den nefungoval. K jídlu jsem si objednala müsli tyčku, co měli v nabídce a zapomněli mi ji přinést;)

  8. Unbelievable!!! I would not expect such a reaction from an owner of this place!!!! You CZECHs have a long way of learning ahead about how a customer service should look like.. Shame, because the designers have obviously done a great job there…

Comments are closed.