Či a či a chia na neděli

Běh, True Food, Zdraví, Život

chia

Inspirovaná a zmlsaná jídlem nabízeným na BYC jsem nechala přes noc namočit semínka chia. Nabobtnaly a stala se z nich kaše. Poměr vody a semínek jsem odhadla řídíc se starou pravdou slova “přiměřeně”.

Přidala jsem vidličkou rozmačkaný banán a trochu slunečnicových semínek, mandlí a brusinek na ozdobení a křupavou spirulinu na oživení.

photo 1

photo 2

Chia v kombinaci s vodou hydratuje zevnitř, což je super třeba pro delší výběhy nebo cyklovýlety letní krajinou. Je bohatá na všechno dobré jako vláknina, bílkoviny, ty správné mastné kyseliny a taky antioxidanty.

Píšou o ní v knize Born to run, prodávají ji v obchodech se zdravou stravou (nejsou levné) a největší pecka je vidět,  jak se hladké pevné semínko obalí slizem tak, že vypadá jako buňka v mikroskopu, nebo minimedůza v moři.

photo 3

 

 

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s